Burberry face publice imagini exclusive din prima sa colectie STRAIGHT-TO-CONSUMER, care se lanseaza pe 19 septembrie la Saptamana Modei de la Londra. Imediat dupa prezentarea oficiala a pieselor colectiei, ele vor putea fi achizitionate online si in magazinele din intreaga lume.
Prima colectie Burberry straight-to-consumer va fi promovata printr-o campanie semnata de fotograful Mario Testino. Aceasta a fost realizata la Galeria Walker Art din Liverpool si are distributie britanica, formata din modele tinere, precum Jean Campbell, Cavan McCarthy si Alex Dragulele. Colectia are ca tema de inspiratie opera Virginiei Woolf „Orlando”, contrastand stilurile masculine si feminine in diferite perioade ale istoriei.
Pe langa modele profesioniste, Testino include in campania de promovare si o serie de portrete ale artizanilor casei de moda, a caror pasiune si pricepere contribuie semnificativ la realizarea produselor Burberry. Primul dintre acestea este portretul celui care a creat noul model de geanta, The Bridle, o geanta care isi ia inspiratia din designul clasic ecvestru britanic.
Burberry anunta parteneriatul cu brandul The New Craftsmen. Parteneriatul, ce se va lansa oficial in seara show-ului, va aduce in prim plan cativa dintre cei mai buni artizani din Marea Britanie, care vor aduce la viata inspiratia din spatele colectiei Burberry in cadrul unei expozitii cu un program divers de activitati si instalatii in noua locatie din Londra a show-ului.
Show-ul Burberry va avea loc intr-o noua locatie, ”The Makers House”. Localizata pe strada Manette nr.1, in inima cartierului londonez Soho, ”The Makers House” va fi deschisa vizitatorilor in perioada 21-27 septembrie, cand va gazdui opere originale ale unor artizani britanici. Acestia vor folosi spatiul pentru a experimenta si a crea, folosind inspiratia colectiei ca punct de plecare pentru munca lor.
Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Officer Burberry a declarat: „Noua campanie Burberry este inspirata de Orlando, opera Virginiei Woolf si isi propune sa recunoasca valoarea mesterilor priceputi care realizeaza produsele Burberry. Suntem foarte mandri sa facem publice portretele incredibile surprinse de Mario Testino atat ale tinerilor modele Jean Campbell, Cavan McCarthy si Alex Dragulele, cat si ale talentatilor artizani Burberry.”
Noua colectie Burberry va fi prezentata in cadrul Saptamanii Modei de la Londra. Pentru prima data, colectia pentru femei si cea pentru barbati vor fi prezentate impreuna in primul show straight-to-consumer. Noua abordare in prezentare, anuntata in februarie 2016, este menita sa reduca semnificativ „distanta” dintre momentul prezentarii pieselor vestimentare pe catwalk si disponibilitatea lor spre achizitionare de catre iubitorii de moda din intreaga lume.
In Romania, produsele din noua colectie vor disponibile in magazinul Burberry din str. Luterana nr. 4.
Show-ul Burberry va avea loc pe 19 Septembrie 2016, la ora 19:30 (BST)
Noua colectie va fi prezentata pe podium in cadrul London Fashion Week luni, 19 Septembrie. In primul show Burberry ”straight to consumer”, colectiile pentru femei si pentru barbati vor fi prezentate impreuna pentru prima data. Noul format, mult mai personal, rapid, si independent de sezoane, a fost creat cu gandul la audienta globala a brandului, iar noile colectii vor fi denumite simplu ”February” si ”September”, preluand numele lunii in care au loc show-urile. Schimbarea, anuntata in luna februarie a acestui an, va micsora semnificativ perioada de asteptare care exista in calendarul traditional al modei intre show si sosirea colectiei in magazine.